2019年11月16日

191116獅子會晨運

又晨早出門, 到喇, 出來啦.


點解咁快落車呀, 我想坐多陣呀.

唔可以過海, 原來, 今日想來西貢行下上窰, 媽咪都係擔心交通問題, 又驚婆婆未準備好, 都係來獅子會好D.




我地怕遲左難搭車, 早來到, 見到好多狗街坊.

成星期無掘草地.

好爽.

茶座開門, 我地要早些食早餐.

我地係第一檯客.

慢工出細貨.

上次來, 婆婆話見到人地食早餐, 好丕喎, 咪今日試囉.

今日媽咪都一齊.


早食完呢餐, 一陣玩完, 又可以去市中心食午餐.

今日要扮行山.





跟住係今日主力節目.

細媽一早落街買白麵包俾婆婆帶來.


佢好快就餵左好多, 要轉下場呀.






清晒, 可以周圍去玩.


天氣好好.

有媽咪, 細媽唔駛忙住睇實我, 影唔到相.

又扮行山.



再周圍睇下.




唔走住, 去埋另一邊山先.


四年前, 我身後, 係望到西貢大金鐘山下, 北港一帶呀.

唔同晒了.

時間差不多, 去市中心了.

呢度標木林, 因為多蚊, 我地無來, 走前, 在門口影張相先.

我地去市中心, 哥哥茶餐廳竟然無開門, 惟有走去食燒味飯, 好彩剛好有張檯.
食飽, 要早返屋企弓, 好攰呀.

沒有留言:

張貼留言