2019年11月3日

191103四口晨運

媽咪昨晚回家, 今早又可以四口一齊晨運.


其實未瞓醒.

但有齊人, 都好開心.


婆婆, 等埋.

今日又見新圖, 但唔想見繼續進化, 希望早點光復.

又來健身, 我同媽咻負責看管財物.


轉場喇.

其實轉另一健身場咋.

終於等到佢地玩完健身.

又起步.





婆婆, 好攰咩 ?

婆婆 : 無攰呀


但大細媽怕我攰囉, 婆婆一支箭在前

我地追返貼.

因為細媽抱我行左一段, 快左到呢度.

好野, 行完, 快快去搵位.

每次出街, 全家最開心就係食, 雖然只係戶外大排檔, 但我地坐得舒服, 好足夠.

沒有留言:

張貼留言