2019年11月17日

191117開心晨步

休息左一晚, 今日又係瞓晏少少先出動.


今星期, 大學果邊出事, 又吹北風, 呢帶空氣都可能受影響.

但生活仍要如常呀, 都係鍾意來返城河一帶.

天氣好好, 但媽咪不停打乞痴, 又有些氣喘, 係放題後遺症定係天氣轉又敏感呢 ?

暫時, 我同婆婆都無事.

今日都唔係好曬呀.

細媽 : 當然啦, 有我呢個奴婢打傘侍候.

婆婆又玩健身設施..

又轉場, 次次都玩大半個鐘.

我識計時間, 差唔多就要行.


婆婆 : 咁中途休息下都可以卦 ?

當然可以.

反正, 細媽會抱我追時間.

11 點到飯堂.

睇返FB的當年今日, 原來昨日係我地上大東山呀, 婆婆做完白內障後, 再上大東山, 當年四處都係芒草.

今日, 我地在城河都見.



當然, 如果可以再上去就好, 但我同婆婆都唔夠力氣呀.

依家半退休生活都唔差呀, 今日又準時到.
下星期區議會選舉投票日, 希望呢四區, 四子都可以全摘取議席.
我地當然一樣保住我地本區啦, 唔俾保皇黨入侵.

沒有留言:

張貼留言