2019年11月9日

191109久違的大潭

因為婆婆怕熱唔想行, 成 4 個月無來大潭水塘, 昨晚, 細媽問佢, 今日行大潭好唔好, 婆婆話試下囉.


成四個月, 來到零舍開心.

突然覺好新鮮.

有兩隻小野豬出現, 應該大, 自己獨立, 兩個一齊, 有伴.

豬豬, 小心呀.

今日 07:24 起步, 陽光好柔和

附近似差不多, 無大變化.



楓香好少葉, 唔通咁快跌晒落地.


婆婆, 係咪好舒服天氣呢.


細媽話毛毛路.

芒草處處


秋天來, 陽光照射適當位置.

加上好天同涼風.

出來效果好.

比夏天影時好.


扮在芒草中.


又到另一燒烤場小休.

今日遇到兩位熱情小朋友.

呢個係六個月大的BB女

玩左一陣, 我地先行.

咦, 呢個傻妹, 後來追上, 仲行埋來做攝石狗, 搶我鏡.

因為好耐無來, 八多左, 細媽叫我要追返時間.

但都要停低影下相.

又到最後一道石橋, 同上邊一張, 唔同橋呀.

到大潭道喇, 我地應該趕到原來果班車.

返到屋企附近菇亭食午餐, 姨姨們都問我地, 點解咁耐無來.
跟住, 佢地又話食雪糕, 成日怕我食多會肥, 佢地唔怕咩 ?

沒有留言:

張貼留言