2019年11月23日

191123藍天獅子會

細媽 : 家洛, 到喇, 出來啦.


吓, 未瞓夠呀.

最後, 我被倒出來.

打個大喊露先.

吸啖晨早空氣, 提醒下.

標本林仍封了, 我地轉去另一度行.

今日唔會在呢度食早餐了.

呢區多蚊.

媽咪兩隻手餵飽蚊.

好好天氣.

龜龜見我地, 即刻由遠處游近.

婆婆又有得玩, 今日有兩大包白麵包.

龜魚搶食, 一放就無晒.

起初以為清涼, 但唔係囉.

有D曬, 不過好藍天.


今日都遇到好多朋友仔.

細媽上次見到呢棵樹, 花生長在樹幹, 葉又特別, 媽咪影低先.

細媽話要去扮行山.

上教育徑多級, 唔行啦.

婆婆, 行喇.

我地扮行山.

跟住又周圍下.

藍天.




曬太陽.


行夠兩個多鐘, 我地出返市中心食午餐.

今日哥哥茶餐廳有開, 幾驚佢地唔做, 我地就少左個食堂呀.

沒有留言:

張貼留言