2019年11月10日

191110有眼無珠行晨運 ?

大細媽話今日想去食午餐, 所以可以瞓晏少少.


咦, 好似有D唔同左.

我變成有眼無珠....... 點解嘅 ? 點解嘅 ?
細媽話明明今早出門前, 拎入袋都齊珠.

周圍搵, 好彩在地下搵返珠, 終於, 有眼去睇返清楚.

同埋, 我身後有大細媽傍住, 唔驚.

見唔見, 好多花了哥.

周圍行, 只能影到一部份.

又遇到一家四狗的街坊.

打下招呼先.

婆婆又去左廁所, 我乖乖地等.

狗街坊好快返轉頭, say 個 bye 先.

繼續晨步.

今次, 婆婆就我地慢少少.

到健身區.

我又當陪客.

今日提左佢地早D行, 因為我地要就 11 點飯市, 唔好太遲.

細媽話我由小瀝源, 八左太多時間, 要抱我追返.

婆婆在我前方, 我地應該追到.

中段休息.

婆婆又遠左.

等我自己快步追.

我已經超越婆婆.

到隧道口喇, 婆婆, 我去搵位.


坐去老地方, 今日午餐有好幾個都好味, 無點定餐, 因為唔知婆婆想食乜呀.

食飽要回家, 好攰呀, 細媽, 我想瞓陣先, 你楦穩我部私家車吵.

沒有留言:

張貼留言