2019年2月27日

190227周三生日前夕

因為我生日係星期四, 細媽唔想我玩完, 休息一日又在星期六出動, 所以仍係選擇今日放假.


其實, 只要錫我, 日日都一樣啦.

等住婆婆.

細媽又用新手機幫我影相.



佢一人帶住我同婆婆.

一機搞掂.

現在.

佢玩熟左影相.

因可以幫我影靚快相, 樂在其中.






婆婆, 你唔好一個人行太快呀.



好野, 到瀝源橋.

點解唔早D轉, 我驚無位, 想早D去飯堂霸位呀.

原來仲早.

咁影多幾張好喇.

出太陽, 會熱, 快走.

好彩催你地, 地方少左, 真係腳快有好位.
好多熟客都到左等飯市.

今日坐新位.

行夠, 食夠, 要返屋企喇.

細媽, 執好野未, 快手啦, 快陪瞓呀.

沒有留言:

張貼留言