2019年2月23日

190223微雨的生日周

今日踏入生日周假期, 本來都想去大潭, 但預告會有雨, 都係唔搏.
細媽話遲D落車, 由石船起步.


過左大涌路, 見到幾棵黃色風鈴木開花.




好靚呀.





細媽話順便影埋紅花花.






咁假花都要影, 因為過正月後, 可能要換.

今日一開始, 我都未落地, 一路影相, 我遲左自由行.

對岸天暗黑, 都唔會好天, 有微微雨粉, 見仲未落大雨, 細媽話把握時間影生日相.



為免太多人來往, 我地過對岸.



划艇會外應無乜人.

一於在榕樹下.













夠未呀, 雨粉似大粒左.

天免越來越似想落大雨, 無懸念, 一直向午飯進發.

地濕晒, 好彩著定雨褸.



少少玩野, 又雨又陽光.

決定今日返屋企飯堂, 因為媽咪想兩日都分開不同會好D.

神眼細媽又見花花.

沙田公園的好幾棵玉棠春花盛開.


因為我唔可以入, 媽咪帶婆婆入公園睇.


肚仔濕晒了.

過埋瀝源橋.

就好快行完.


差唔到, 我又上細媽私家車.

舊日飯堂已經拆除所有還原, 日後返新改造, 相信都唔會有平食同有地方俾我坐了.

沒有留言:

張貼留言