2019年2月3日

190203周日樂

周日, 例行.
準備起步打咭, 死火, 部相機個鏡頭唔可以伸回機內, 壞機嘐.
好彩媽咪有手機, 用住先啦.


媽咪話我昨日一定好攰, 細媽話實情係我凍到唔識笑.

手機影唔到雀.

但都可以影下一家四口.

婆婆又一馬當先.

茅草處處有, 仲有一堆在附近.

其實, 我唔凍, 我係好鍾意笑.




但有時都要含蓄下.

打下喊露, 吸口新鮮空氣.

就會醒神.

突然又想起, 一陣可以去飯堂.




今日沙田區有迎新春長跑, 部份單車徑封左.

但快完啦.

我追左好耐, 終於追返婆婆.

今日暖返, 婆婆著少左衫, 唔通咁, 輕左行快左 ?

但我有四條腿喎 ?

今日班車來遲左, 所以來到呢度, 差不多夠鐘到飯市.

好野, 呢度回程.

婆婆, 我地行先, 唔駛等細媽.

婆婆 : 米飯班主都唔等, 怕唔怕今晚無人煮飯呀 ?

婆婆, 唔駛擔心呀.

細媽係唔會俾我餓親呀.

沒有留言:

張貼留言