2019年2月24日

190224東北季候風的周日早上

昨日傍晚開始, 已經不停有雨落, 半夜都有雨聲, 清晨時都仲係全地好濕.
幸好 7 點幾前都停了, 天亦漸光亮. 


東北季候風下, 今早屋企得 13度咋, 點都要著返件厚褸.
風一吹, 雲走地乾.

又出到石船, 細媽肯定星期三時, 風鈴花未開.

今日遲左.


婆婆, 我地可以直接去飯堂.

婆婆, 你慢慢行先啦.


我就殿後.

回暖, 紅棉花出沒時.

但一路上.

再無見婆婆影蹤.

點都唔見.

惟有一路追.


到瀝源橋喇.

終於遇返婆婆, 原來佢知我地今日會早轉去飯堂, 快跑去公園廁所後, 坐在隧道口等我地.
平時, 佢又愛龜速, 快上來, 估佢唔到.

本來可以轉去飯堂, 又到要等細媽.

見細媽出來, 快快走.

飯堂少左位, 飯市會多人, 我地要早些去搵位.

婆婆, 你唔駛急, 我同細媽負責搵定位.

好野, 最後一張四人檯都俾我搵到, 靠邊坐, 好好多呀.

沒有留言:

張貼留言