2019年2月17日

190217半陰晴的周日

話左今早會轉天氣, 出門時, 竟然有微微雨粉飄在面.
來到小瀝源, 地係乾爽, 但一樣雨粉粉, 一邊陽光爍爛, 一邊厚厚灰黑雲, 係咪想落大雨 ?


得媽咪出門時, 臨時返轉頭拎左細遮, 細媽同婆婆帶帽咋.

無得返轉頭,,惟有向暗天的河畔行.

好彩, 一路行, 天一路光亮.

厚厚黑雲無左.

另一邊, 太陽就好勤力.

眼都張唔開.

不如轉位置啦.

轉另一個位, 好好多.

婆婆都話係.

山到河畔, 明顯陽光唔錯.

但因有高樓擋擋, 又唔會熱.

溫度舒適.

講兩講,又唔見左婆婆身影.

追.

婆婆, 你要在適當位置小休呀, 否則我就無得坐下來食雞雞, 你明嗎 ?

行左行, 佢又行左好遠.

在平路, 次次都係我殿在最後.

婆婆在平路就一支箭.

婆婆, 話左你要等埋我啦.

嗱, 等我打埋咭就可以轉去飯堂. 我已經知唔可以在沙燕橋轉.

婆婆, 你快快去廁所, 我等你.

噢, 連細媽都唔見左.

兩個唔見晒.

媽咪, 點算好 ?

要等幾耐 ?

細媽會係邊出現 ?

左邊 ?

見喇......婆婆都出現埋.

好野, 去飯堂.


飯堂搬左, 要過馬路, 我地要行遠少少, 無問題.

今日搵到個新位置坐, 同個個姨姨打下招呼, 午餐餐單出, 可以點餐喇.

沒有留言:

張貼留言