2019年2月20日

190220周三洛樂

近排周三真係好.


因為細媽放假.

又好天.

又剛好在每星期中.

休息夠.

又可以出來玩.

細媽話.

我最愛.

慢慢踱步.

新手機就可以唔駛帶相機.

今日又搵我來試, 終於......貓巴士出場.

可唔可以正經D.

講完又變左頭頂發亮.

新手機.

喪影.

效果唔錯.




但細媽, 你唔好唔記得俾 more 勞費呀.




今日藍天, 又熱熱地.



曬曬呀.

都夠了.


吓, 仲要玩埋爬樹.

細媽傻左, 但都知肚仔餓.

今日好在行快左少少咋, 好多熟客都見到, 仲有好多狗街坊, 險些無位, 始終呢度無以前咁多地方.

食完返來,梳洗好, 我要搵周公子, 但細媽太清閒.

襯我忘形同周公子傾歇, 佢就玩野.



又趕工整蛋糕, 你有你整, 我有我瞓, 你唔好嘈我就得.

沒有留言:

張貼留言