2019年2月7日

190207初三洛慢遊

初三, 今日天晴, 仲要覺好熱.


陽光照來係舒服.

但我仲想瞓.

婆婆好精神, 健步如飛.

但我呢......僅係細媽俾少左飯俾我啦, 餓到剛才嘔黃膽水, 好彩,嘔完舒服左.

細媽話明明好夠囉.

無奈.

行左一輪, 開始精神了.

有無咁好陽光.

影出來, 好光呀.

但在暗位, 又唔差.

今日又俾人坐左我個慣常座, 行去, 佢地又唔讓位俾我, 惟有坐另一張.

點呀, 媽咪, 你仲未摸熟部相機.

我惟有慢慢行, 俾你搵位來試機啦.


婆婆大步在前, 好彩都識停一停, 等一等.

玩左三日, 細媽話飯堂今日係只有散餐, 幾時食都一樣.



咁, 即係打完咭就得.

唔可以慢遊, 走快D先.

細媽, 我唔等你.

我趕去霸位.

快快啦.

今日可以早來, 太好了. 快快開餐, 否則, 我可能又會嘔過呀.

沒有留言:

張貼留言