2019年2月13日

190213周三細媽放大假

今星期一, 細媽新年假後開工, 費事返一日又休大假, 所以, 今星期改為星期三放.


我同婆婆休息兩日, 今日又三口出動.

仲有呀.

細媽今日無帶相機, 改為用新手機影相.

當然, 剛剛用左幾日.

佢仲未摸熟.

咁我只有.....

企定定啦.

擺下姿勢.

影多幾張.



好似....

知點影.


當然係因為我配合.




企定定係標準 pose.

再笑下.





細媽, 得唔得呀 ?




又另一景.

OK嗎 ?

今早都好早起身.

但只要打完咭就可以回程.



好野, 夠鐘.

今日去飯堂新店.

客人暫時少, 又唔夠人手, 我地坐去較遠位置, 細媽主動去搵姨姨寫單

餐來了, 細媽, 你唔好只係掛住自己食, 唔記得我呀.

玩左一個早上, 回到屋企清潔好, 我又要補眠.

細媽 : 洛B豬, 你係咪瞓得好安心呢 ?

伸晒脷, 一定發緊甜夢呵.

沒有留言:

張貼留言