2018年2月28日

180228洛B 13 歲生辰

今日, 我足 13 歲, 係長者.

細媽每年會係我生日正日, 請假陪我, 你地話細媽係咪最鍚我呢.

仲有婆婆呀.

細媽話今日天氣好.

一於由石船起步, 慢行去彭福.





到划艇會外小休.




影完開心生日相, 又要起步喇.

婆婆一馬當先.

到喇.

好好陽光.


都係搵個位, 休息下.



眠一眠, 補充體力.

又來影相相.


細媽話仲有幾張一定得.



雖然閒日, 都有朋友仔來玩. 





幾好陽光, 見咁多龜出來曬太陽就知啦.


我覺得玩夠呀.





影夠, 要走喇.

好野, 可以去飯堂.

細媽, 仲影, 叫野食啦.

食完飯, 細媽買左我至愛.

嘩, 好香呀.

過兩日都元宵, 細媽話利是都差不多可以拆.
睇下, 好浮誇, 當中有 13 封係我, 其他係細媽的.

一如以往, 細媽的都係我, 細媽會入晒我個人銀行戶口基金, 要細媽得閒要打下簿仔先.

今日簡單, 細媽無花時間另外整蛋糕, 但就買左我最鍾意的芝士蛋糕.
唱生日歌, 許個願意, 身體健康, 希望我繼續以健康體魄, 一家四口多行 10 年呀.

沒有留言:

張貼留言