2018年3月3日

180303霧中東區自然步道

霧春三月, 今日濕度會達 100 巴仙, 唔敢上太高位置, 都係來返陽明山莊.


以為濕碌碌, 估唔到咁乾爽.


春來, 嫩芽出來.

楓香也長出翠綠嫩葉, 在霧中, 好靚.


精靈婆婆出沒.


仲係霧迷迷.

望住一片綠.

份外醒神.


雖然望遠濛朧.

但近望.....

就見美麗樹景.

努力上山.

途中, 神眼細媽又發現蛇蛇, 原來係香港常見的蛇品種 - 紅脖游蛇, 仲要打孖上.
原生品種, 比較罕見, 但有毒, 主要在後牙分泌毒液.
希望佢地快快入返樹林內, 咁近路邊, 俾衰人發現就危險.


今日好熱, 婆婆都著少衫出來.


紅茶花.

涼氣走廊, 真係涼D.






到大風坳, 今日無風.

我聽到有人叫肚餓, 叫我同婆婆快快落山.



山下勁霧, 今早都未係咁.

會唔會迷失霧中.


途中, 有一對中年男女, 竟然話同我戴帽好殘忍.
大細媽第一次聽到話戴帽殘忍, 點解咁多人都戴帽呢 ?
如果唔戴帽, 我一定俾陽光燦住眼, 勁濛眼, 仲要留晒眼淚水呀.
我由第一次, 在山野, 由有緣人送贈太陽帽開始, 我已經知戴帽有幾好, 無抗拒就知啦.



原本早兩星期, 想去荃錦坳睇櫻花, 但天氣唔穩, 唔敢去.
但宮粉蹄甲都係呢個時間開花, 呢棵比櫻花更靚.

到英皇道, 好攰呀, 我想快快入私家車呀.

沒有留言:

張貼留言