2018年2月6日

180206細媽與我偷閒日

本來上星期二, 細媽放一日大假, 後來見多野做, 又凍又雨, 取消左.
今日又放囉, 但婆婆怕凍, 唔願郁, 我兩母子照出動, 唔可以浪費假期.


細媽起初想去獅子會, 但媽咪怕我玩得污糟, 凍凍洗身會涼親, 細媽惟有照舊來城門河就算.

熟識地頭.

自己去八.


好彩今日有陽光.


未致太凍.



但到河邊都有風呀.

明明用左髮夾, 都好頹.

都唔明細媽點幫我整妝.


媽咪實話我生意失敗.


今日點呀.

得我地兩個咋.

唔好行咁遠.

不如.......

到呢度打咭就返轉頭啦.

閒日, 人多, 早D食飯, 避開同學同工人午飯時間.

我地又可以早D醫肚, 幾好呢.

沒有留言:

張貼留言