2018年2月10日

180210齊腳步道賞吊鐘

今日天氣轉暖, 婆婆今早起身, 決定都一齊出動.
點知都出左門, 細媽同婆婆都以為去鹿湖, 媽咪無準備行山杖喎, 惟有照去返陽明山莊啦.
如果婆婆昨晚唔扭擰, 話都時先算, 媽咪都諗下今日點啦.


唔緊要, 都係玩. 細媽坐車時, 已經講話, 如果閘口位大風, 先衝落去低位先戴帽整妝.
出乎意外, 竟然無風又唔凍.

紫荊花盛放期, 但婆婆主要睇時花 - 吊鐘花.

凍左一排, 婆婆戴太陽眼鏡, 咁咪唁怕大風吹眼囉.

暫時溫度適中.

我未熱好身.


婆婆, 你偷懶左一星期, 今日要郁多D.

嗱, 開始上斜.

唔急, 但又唔好停.

婆婆快過我添.

氣溫越來越高, 全家都除褸.


涼亭小休, 今早在水塘遇到糕點姨姨同叔叔, 佢地話剛講起呢排撞唔到我地, 剛好食晒糕點, 我地今日無口福, 大家提早拜年, 遇定下次再遇.

今日無比賽, 行山人都少左, 唔通好多人出去提早避年?

今日唔上去波波喇.

快快落山.

因為婆婆想睇吊鐘花.


柏架山道山頭都有好多.

只係無鹿湖咁近小徑.



婆婆, 我地下次去深井啦.

時間唔早.

快快落英皇道.



今日應該撞唔到野豬, 婆婆無眼福.

點知, 媽咪帶婆婆入去紅屋睇梅花同桔樹時, 發現小動物.

乜來 ?

原來係松鼠呀, 怪不得棵桔樹, 少左咁多桔啦.

到此止步, 又上細媽號私家車.

攰攰呀, 快D俾我入袋啦.

沒有留言:

張貼留言