2018年2月16日

180216熱爆初一行大運

大姨媽約我地行新年大運, 因為我地慢, 先起步.


我地起步, 佢地先由家出發, 但一家追到我地.

今日天氣特別好, 全家都著少左衫.

今日行呢度, 主要目的係睇吊鐘花.

由此路上, 全山坡都好多紅吊鐘.

婆婆睇得好開心.






途中, 大表姐已經追來, 二表有事唔來, 大姨媽將車泊在終點位, 再同姨丈由終點追來匯合.

我好鍾意大表, 我地好 friend.

話咁快, 大姨媽追到, 仲帶埋我表姨甥 - 小小龜來行山.


齊人開個小野餐會.

難得今日的合影.

因為大姨媽話行車路太短, 佢兩公婆自己去兜圈, 指派大表同小小龜陪我地行.

越行.

越熱.

呢D路先合我地行.

婆婆只係上斜先要用行山杖, 現在行得幾輕鬆.

好熱呀.

現在都 24度多, 似夏天.

到蝴蝶園, 桃花樹開滿花, 雖然唔濃密, 但野生喎, 都好靚.

小小都落過地行, 但基本全程由大表揹住.

好野, 到閘口.

大姨媽行左去大欖水塘望千島湖, 唔知幾時落來, 我地唔等了.

車車泊係度, 由大表留低等.

我地都係早些返屋企附近, 自己食個飯.

屋苑擺了年花, 婆婆話要添桔行下運, 最重要係身體健康呀.



沒有留言:

張貼留言