2018年2月24日

180224生日周步道預演

原來今日有安排去睇花花, 點知昨日成日都細雨, 大細媽都打消念頭, 仲以為今日都係最多去城河行下咋.
好彩, 早上見天氣報吞話日間部份時間, 天色明朗, 一於搏下來東區自然步道行下.


地面好乾爽, 我地望到大帽山係被厚雲罩住呀.


出來, 望下大自然係好開心.

郁李花真係盛開.


見到呢個朋友仔, 婆婆好開心.

佢都係大年紀, 我同佢傾歇, 都唔理我.

楓香出嫩葉了.



今星期係生日周, 細媽百忙抽空趕工, 又整左個周年蛋糕送俾我.



可惜天氣唔太好, 無藍天啦.

仲好大風.

陽光好柔.


媽咪, 個蛋糕都唔食得, 我未食早餐呀.

呢隻小黑狗, 由起步的廁所就遇見, 媽咪見佢似係浪浪, 但又幾乾淨又怕醜, 又好乖, 請左雞片俾佢食, 佢沿途一直都有跟住我地, 又走近我身邊, 細聲講話, 可惜媽咪唔明佢講乜, 只係媽咪無法收容多佢一個, 帶回家, 希望佢在野外安全啦.

小黑狗驚其他狗地, 有狗地來, 嚇到走左去.

媽咪見有好位置, 又再影相.




小黑狗又出現, 同我地行到冷氣走廊, 因為婆婆行得慢, 我地停住等, 亦不敢再多俾雞片, 怕佢跟住近市區, 好危險呀, 小黑狗可能知我地無可能帶佢走, 佢終於往前行左上去了.

太陽出來, 影多D.


仲有一些好生日相.


到大風坳, 等埋婆婆, 又繼續影.





好彩唔係用菲林, 唔怕謀殺菲林.










中午天氣回暖.

回暖, 萬物開始出沒.


終於俾婆婆遇上野豬一家, 又係豬絲咪帶住 5 隻豬豬上來搵食.

聽到旁邊行山人話, 豬BB大左好多.

我地上次見時, 都好似細隻D.

婆婆見到好開心, 以前行山,聽到疑似野豬聲都話驚.

豬媽, 食完野, 快快帶BB回谷喇.

臨到尾段, 影多D.



媽咪話影相機特效.







夠喇, 好晏喇.

細媽, 我要上私家車.

行左咁來, 攰攰了, 快D卸妝, 快D返屋企飯堂啦.

沒有留言:

張貼留言