2017年9月9日

170909驟雨空檔在大潭

清早起來, 地面濕, 半夜又來驟雨. 驟雨暫停工, 我地急急出來.


今日唔似上星期六, 一出門就有雨, 仲好好陽光.

襯婆婆辦大事, 我地入去燒烤場睇下水浸白千層.


似乎, 陽光伯伯努力開工, 我都係著返cooling coat.

婆婆呢兩星期, 腳係咁水腫, 行得輕鬆多.

慢慢行.

等婆婆時, 又睇下蜘蛛結網.

陽光伯伯好認真.

照耀大地.

我要享受藍天一刻.

因為預報會間中有驟雨.

嗱, 厚雲又出沒.


今日早左出來, 相信會早行完.

但見朋友仔, 都要盞貌打下招呼.

上次在帕卡來前的一日, 所有楓葉仲綠綠掛在樹上, 今日大部份枯左掉了.

細媽話, 今年秋冬, 呢度可能無乜紅葉片片了.

希望嫩葉快長出來.

睇下時間, 今日有機會坐到十點前一班車, 行快D先.

陽光勁, 咪在遮蔭位行囉.

過完一橋又一橋.

走到最後一道石拱橋.

手機不停有雷暴警告.

以為會無雨, 下午四點幾, 大雷雨走到我地頭頂, 大雨到呢.
但我已經安心在家, 由細媽陪睡了.

沒有留言:

張貼留言