2017年9月6日

170906又爛便見醫生

唉, 今日見細媽返來, 仲拎袋, 以為去街玩, 點知袋一打開, 竟然來左診所.


事關媽咪今日生日, 細媽星期六同日, 又買我至愛芒果雪糕同芝士蛋糕幫媽咪慶祝, 我當然有份啦. 點知又好邪, 昨日, 細媽放工返來沖涼, 我急住要去廁所, 無門入, 細媽又唔開廁所門俾我入, 忍唔住痾左在廁所門外, 細媽仲笑我.


我又忍唔住又衝入廁, 再痾出 9 同 6 字樣, 細媽立即影低俾媽咪, 話係我送俾媽咪生日禮物.
婆婆話俾細媽知, 我痾左幾次爛便, 洗左 pat pat, 細媽先知大件事.

我今早清晨, 肚仔唔舒服, 叫醒細媽, 抱我落床去廁所, 又係爛便便. 
惟有即叫媽咪幫我約醫生.

細媽請下午假, 帶我睇醫生, 先磅重 5.8 kg.
今日係王醫生, 靚仔香港人哥哥來.
醫生一睇病曆, 就問細媽, 係咪新野我試食, 細媽唔敢講俾左我食芒果雪糕同芝士蛋糕.
在我 patpat 抽出便便, 即時用顯微鏡照, 開始有少少血, 無菌, 即係腸胃炎.
又要食止痾同抗生素.

芝士蛋糕係全家愛食, 生日不可少, 大細媽話我以後, 惟有食少少就算.


沒有留言:

張貼留言