2017年9月17日

170917我和迪蘇約會在彭福

迪蘇媽相約在彭福見, 所以今日遲D出門.


我地由第一城對出明星石船起步, 慢慢行去彭福.

等婆婆行多D, 多D運動.

9 點多, 陽光照來都熱.

好彩有準備.

咦, 見迪蘇喇.

媽咪, 我地行返去樹底啦.

勇士迪奇好叻, 早幾個月, 真係以為見佢最後一面, 想唔到現在可以慢慢周圍行, 奇蹟會繼續在佢身上出現.

蘇菲就由細媽負責睇住.

我就自己在附近行.

我今日好乖, 無周圍嘈住.

蘇菲就好八.

都唔肯望前, 無法子.


細媽驚蘇菲熱親, 將條涼巾披住蘇菲, 好彩唔係羊皮 XD

我著住 cooling coat. 點走都唔甩.

呢個細路好熱情.

痴住細媽, 細媽以為自己以前識落, 但又唔記得佢係邊個囉.

我最熟都係迪蘇一家.

狗生短短.

珍惜每刻, 所以要間中出來見下呀.

沒有留言:

張貼留言