2017年8月19日

170819藍天下晨步在大潭

有個低壓區會發展成熱帶氣旋, 預計在下週中期移入南海北部, 仲預測星期三有狂風驟雨同雷暴. 所以呢幾日會好酷熱.


我地當然要早早出動啦, 07:39am起步

婆婆膝頭有少少痛, 但佢又照出來運動下, 我當然開心啦, 齊人呀.

副熱帶高壓脊, 帶來晴朗藍天, 但亦帶來酷熱天氣.

所以, 我會揀樹蔭下休息.

唔駃曬住呀.

而且婆婆要慢慢行, 我咪休息多陣來等囉.

現在香港, 一年中, 唔會太多日子係藍天白雲.

無霧霾日子, 珍惜D.

繼續行落霸底.

因為唔駛上斜路.

婆婆行來, 無咁吃力.

婆婆, 我地齊齊加油.

唔好催婆婆, 我地在霸底等.


平坦路, 又寧靜.

接返主路, 行山人又多返.

今日石櫈都曬熱, 唔好坐呀.


仲有一段仔,婆婆仍在我後方.

咁曬, 唔可以停.

婆婆今日好精神, 希望腳腳快D好.

最後一條石橋.

今日遲左 10 分鐘出發, 加上等婆婆慢速, 所以都比平日遲左抵達廁所閘口10:15am, 反正見車走左, 惟有慢慢整埋好先入冷氣私家車啦.

沒有留言:

張貼留言