2017年8月6日

170806立秋前的晨步

細媽早幾日講, 下星期一就立秋喇.
媽咪好開心話, 好嘢, 唔熱喇.
點知, 細媽叫佢唔好傻, 立秋, 無話即刻有秋風喎.


咁,咪繼續早起, 坐頭班車入城門河晨運避暑囉.

反正, 星期六都會晨早去行大潭水塘.

現在, 不知幾滿足. 行完去食野, 跟住下午有專員陪瞓, 我覺得好開心.

快到 7 點半, 都將近 30 度.

好彩, 呢度有樹蔭同高樓擋住晨早斜陽.

而且路又夠闊, 又安全.

周圍八, 行得夠晒爽.

間中有隙透光.

吸收少少陽光, 幫助身體產生維他命D.

呢個係我識幾年的晨運街坊.

佢好少同其他朋友仔玩, 但次次見我都飛奔來.


我地都玩左一輪先分手.MVI_4491

今日雖然無上星期六及日咁熱.

但都係快閃.

因為昨日未瞓夠呀.

要嗱嗱臨行完.

回程撞到得得B, 但我無心機玩, 只想快快走.

行兩個鐘, 乜都夠.

搵個有吹風機位, 姨姨幫我校大少少風速, 吹住食, 好舒服呀.

沒有留言:

張貼留言