2017年8月13日

170813洛在晨早

昨晚同今早清晨, 有英仙座流星雨, 我地都係 5 點左右起身, 都唔會見到.
但來到小瀝源, 就見有大半個月亮.


今日唔係滿月.

今日齊腳.

我地全家四口又出動.

有齊人.

我零舍開心.

出到城門河, 好多姨姨叔叔都認得我, 同我地打招呼.

婆婆精神好好, 係膝頭輕微痛, 可能肥左D, 膝頭負荷大, 婆婆話都係出來走走, 等有D運動鬆係筋骨, 好過唔郁留在家.

全段都係平路.

婆婆行下, 坐下, 我又陪佢.


我地慢慢行.


打下咭.

接住回程剛剛好.


當然要等下婆婆啦.

回程撞到朋友仔.

小寶, 都係朝早行晨運.

如果我都係住呢區, 唔知大細媽有無時間, 日日行晨運打個轉.

但媽咪話佢上網見話老狗, 一日要瞓足16 小時先夠精神, 咁我呢年, 放假玩完, 都係有細媽陪瞓晏晝, 怪不得, 我脾氣好左有改善.

咁你地食快D, 我要爭取時間補眠呀.

沒有留言:

張貼留言