2017年8月12日

170812細媽與我在獅子會

婆婆昨日話腳痛, 媽咪夜晚返學返來, 見婆婆腳腫, 決定今日同佢睇醫生, 咁細媽唔想我無左一日假期, 決定一人帶我來獅子會玩. 因為呢度, 我可以周圍走, 佢一個人易睇住我.


次次得我地兩個, 基本上, 我有我.


一支箭走上前.

我好熟路.

因為我有我, 唔會埋細媽.

佢昨晚話拎太多野, 唔帶相機, 最後咪摷媽咪背囊, 帶埋相機出發.

掘地超爽.



戰跡.


其實, 細媽亂影.

仲有特效.





佢話我唔會企定定俾佢影.

都唔係吖.



荷花池又有花了.


玩下, 都要休息下.





雖然好熟呢度.

但我唔覺悶.





出來, 要帶好多野, 風扇仔, 水碗, 水, 雞肉乾, 仲有冰袋收起在我部私家車中.

我又重過包米, 單人照顧我都幾吃力.

有朋友仔喎.









再休息陣先.

都玩左個半鐘, 夠皮.

細媽 : 乜次次都係剛好個半鐘, 有無咁準時, 玩夠左, 唔埋我, 就自己離開走人, 叫極都唔等我, 激死.

沒有留言:

張貼留言