2016年5月29日

160529與大姨媽同晨步

昨日返到屋企, 媽咪上網, 才知我地剛走後, 沙田區就開始落雨, 仲要全港都越落越勁, 掛埋黃雨, 我地都好好彩.
昨晚, 大姨媽話早上同二表姐練完越野跑, 今早想跟我地 Hea下, 於是, 各自來小瀝源.

大姨媽, 點解今日得你, 唔帶我表姨甥"小小"出來 ?


又到第一停, 仲未見細媽出來 ?

 女人都係煩, 唔似我咁方便.

好喇, Hea 住行, 慢慢行.

今日天氣都OK.


媽咪想行去體院眕貓貓, 我當然唔反對.


唔知今日有無行出來 ?

係邊 ?

未見 ?

大姨媽本來想行去前方往馬鞍山的大橋, 但小徑同單車徑並行, 對我太危險, 大細媽當然反對.

好啦, 回頭喇.




回程時, 我地見到貓貓在食糧, 旁邊有叔叔坐著笑, 應該係叔叔剛來開餐, 細媽唔駛餵雞乾.

細媽話唔好行花槽, 我聽話先.



快到 11 點, 藍天下, 都係時候走.

今日帶埋大姨媽來飯堂, 又有風位坐, 又好多狗奇街坊來, 大姨媽都話抵食, 其實只要可以容納我的地方, 大細媽真係唔會太介意環境呀.

沒有留言:

張貼留言