2016年5月21日

160521暴雨後的開心行

昨晚暴雨及雷聲不停, 落到差不多 10 點先覺微雨了.
大細媽見唔似會有大雨來, 一於全家入來大圍起步, 食個午飯都好.

今日雨量, 最緊係西貢區, 落左超過 600 毫米, 西灣亭入西灣村中途都出現山泥們塌.


無雨就無問題.

頂多腳仔肚仔濕.

近日係鳳凰木開花.

周圍都染左一片紅.

所以又叫火焰樹.

行行下, 雨點大, 都係著返雨褸安全些.


反方向行, 我都認得打咭位.

自己自動波入來埋位, 媽咪都險些忘了, 好彩我提佢咋.


快快喇, 時間唔早.

來到飯堂, 都快下午茶時段.

婆婆又頭痛諗食乜.

我唔駛揀, 都係美味雞肉乾.

飯後, 細媽話都係行返去大圍坐車走.

越晏, 天氣越來越好.

地面乾爽晒.

太陽曬呀.

樹蔭底舒服喎.

但點都要走.

落返地面行啦.





細媽話唔好重複行, 上瀝源橋過對面.


好彩過橋, 先遇到呢隻龜仙人, 成呎咁長.

龜狗賽, 我肯定快過佢, 但我無興趣同佢比賽.



好曬下, 快D.



開心又一圈, 明天天氣, 應該唔錯, 所以要早出, 媽咪又走去旅行, 明天又係細媽帶我同婆婆玩呀.

沒有留言:

張貼留言