2016年5月8日

160508平淡母親節

呆呆樣, 僅係未瞓醒啦.
因為見有車來, 今日改在亞公角起步.


當可以出發, 魂魄回來了.

見天氣開始熱, 本來想早些出動, 點知婆婆晨早洗衫, 時間最後都推到 8 點先起步.

幸好預備左 Cooling Coat.


太陽下, 都好爽.



周圍都見小黃花, 我又想起我個別名.

黃小花.


今日係母親節, 我地逢假日, 都同婆婆出來啦, 如果一年先同婆婆出來一次, 屎得啦.

常常脅婆婆出動.

齊齊鍛練身體.

就即係孝順大細媽.


我對大細媽, 好易氹咋.


嘩, 巨型阿拉斯加雪橇犬, 好乖, 又細膽, 我伸高頭都掂唔到佢肚腩, 其實我唔係驚佢, 係趕住走咋.

打咭醒目樣.




過左翠榕橋, 見過百人以上跑步, 原來係為熊本地震支援跑.



為熊本災民打氣.

快到沙燕橋, 撞到毛毛同Dr.B幾個來河畔行, 但佢地起步無耐, 我地行左快兩小時.

都係要道別, 下次再撞.


早出來, 早肚餓, 食第二次早餐後, 再行多陣.

但 11點多, 好熱下.

都係上返私家車好.

休息一陣, 到樹蔭位, 又行過.

開心夠, 我會識選擇愛回家.

唔需要刺激同新奇玩意, 日日行城河都好幸福, 平淡是福呀.

沒有留言:

張貼留言