2016年5月2日

160502城門水塘輕遊

昨日睇天氣, 知道今日天氣唔會太差, 而且今日都要沖涼, 細媽話污糟都無問題, 一於來城門水塘行下.


本來仲睡眼惺忪, 起步時, 影左張呆樣相, 點知媽咪唔小心刪左.

昨日有位腦退化女士, 在附近行山失蹤, 我地都希望在途中遇到佢.

在小巴站, 有好多警車, 消防車同民安隊車, 車上見有緊急救縵隊成員, 個個好攰, 唔知係咪通宵搵失蹤者.

但願失蹤者平安無恙.

仲有, 可能小巴站同小食亭太多搜索人員同車, 竟然無晒馬騮, 點知我地在畔塘徑閘口起步,全家拎住麵包食時, 竟有馬騮跳近婆婆, 嚇到婆婆將口中咬緊麵包, 急急伸入衫內, 細媽即時收入我個袋, 媽咪唔埋咁多, 立刻放麵包入褲袋同即抱我遠離馬騮. 一路行, 沿途都有馬騮, 幸好, 見安全, 全家即時狼吞麵包, 快快消滅佢.

雖然無雨, 但條路都有點濕.

預左簡單輕鬆行, 我地都係到半閒亭, 就折返.

婆婆, 你仲咁精神, 我要打喊露了.

反正腳仔同肚仔濕晒.

當然放任草地四圍跑.

仲要落埋水塘邊.











好爽.




夠了, 要回程.


變左濕水雞.


婆婆, 我地玩左三日, 又要休息四日了.



雖然又預告下周六及日都有雨, 希望在明天.

搜索人員同車仲未走, 希望快快搵到啦.

今日返屋企附近食午餐, 呢間少來, 但唔錯喎.

我都係例餐.

媽咪, 下次可唔可以有新花款美食呀.

沒有留言:

張貼留言