2016年5月14日

160514佛誕在深井

今日佛誕, 原本約齊大姨媽一家去南丫島, 點知中間有誤會, 加上天氣不穩, 又怕太熱, 約會改入秋.


但假期喎, 大姨媽事前無約其他朋友, 於是照舊同我地行下山, 昨晚約定去大姨媽家附近接佢.

一早, 大雨落在我屋企, 大姨媽話佢果區無雨, 我地當然照出, 因為深井全晚都無雨, 但我地都要等大雨停, 先可以出門.

另邊係兩個世界, 好彩我有準備. 又雨褸, 又散熱衣, 仲有一樣啱用.

山棯花開, 代表夏天來.

唔知今年, 媽咪會唔會要我去游水呢.

立夏, 真係要有適當準備.



早幾日紅雨, 媽咪唔打算行泥徑, 所以, 我地組清快塘上林徑.

好多蝴蝶呀.


MVI_0287



到涼亭, 我地可以稍作休息.

大姨媽帶埋佢個孫來, 即係我表姨甥仔 - 小小


小小, 一出來, 好開心, 周圍走.




MVI_0293

唔玩喇, 行啦.

預半天行程咋.

因為, 我同婆婆都要下午回家休息, 明日又早起來晨運.


又草地, 小小又出來跑, 正確係行先真.





我呢D先係跑.



爽完, 又起行.


大姨媽就係用呢個平携箱, 帶小小周圍去, 當然, 仲要帶水俾佢, 玩完沖身.

牛出沒.



我好似唔識你.

原來, 我地都會有合拍時.

今日, 滿山都開滿木荷花, 好燦爛.

不經不覺, 又來到呢度.

唔知, 下次又幾時同大姨媽行山呢 ?







太興奮, 因為到閘口.

僅係, 全家叫肚餓, 又到傅記食飯, 有風機, 好舒服呀.

沒有留言:

張貼留言