2016年6月4日

160604雨中回晴

近來氣溫都維持 30度以上, 所以我地坐頭車入來小瀝源晨運.


大姨媽剛瞓醒, 佢話入來匯合我地.

咁, 我地慢慢行住等.




到左城門河畔, 突然灑下大雨, 想唔到, 我地都要搵位避避. 怕散熱衣索雨衣, 都係除左好些.

雨停了, 大姨媽上左車, 快到了.

咁, 我地行去體育學院等遇上.





匯合大姨媽, 我地繼續我地晨運.

又雨, 回晴, 散熱衣回歸.

又雨, 回晴.

又雨, 回晴.

下星期四係龍舟節, 棚架搭好, 我驗過, 無問題.

濕完乾, 乾了又濕.

藍天回來.

會維持幾耐 ?

有大姨媽, 我地行多一陣.

但晴朗酷熱下, 都頂唔住, 都要去飯堂了.

炎夏要多飲水, 免中暑.

本來預早回家, 但唔想大姨媽行得少, 我地今日都遲些先回家.

沒有留言:

張貼留言