2016年5月1日

160501五一不勞動

昨日行完半天, 婆婆已經叫攰, 所以五一勞動節, 唔一定要勞動. 


我就無所謂, 有街出就得, 但昨晚半夜下雨, 都以為無運行.

點知起身, 無雨喎, 開心死呀.

其實我都未瞓夠, 但出來玩, 回魂咁精神.

婆婆, 又望, 行啦, 你要郁多些.

否則, 唔郁會快老.

媽咪話聽日天氣 OK, 細媽話反正我要沖涼, 明天唔行城河.

咁又係呀, 今日唔好太勞動, 留力.

將精力平均三日, 剛剛好.

但健步行都得.



婆婆, 跟我健步啦.

唔駛學人家咁跑.

只要伸大腳步.

都有足夠運動.

大帳蓬下有龍舟練習登記處, 即係好快端午節, 寒衫可以快收起.

今日遲左少少出門, 又行埋去划艇會先來飯堂, 點知張張檯都有人, 惟有搭檯啦, 好過無位呀.

本來坐坐下, 想瞓, 我食飽飽, 補充體力, 又充滿能量.

本來, 大姨媽前日提話約我地今日去行下, 但天氣唔穩定, 各自安排.

我估大姨媽又搵新路行.

我都唔好跟, 雨後路滑, 行草地, 當行山.

安全至上.

婆婆年紀, 越來越慢, 唔可以太勞動.

所以, 我要反應節.

輕鬆唔勞動, Hea住又涼風.



Hea住來大圍, 夠啦. 仲有聽日, 我要趕回家, 瞓返個甜午覺先.

沒有留言:

張貼留言