2015年9月27日

150927中秋早步

今早又摸黑起床, 又未夠 6 點已經落樓等車.

昨午因煉熱天氣, 觸發對泡活動, 一場黃雨警告, 黑雨雨量, 加上橫風橫雨, 雷電交加, 鄰座升降機受閃電而出事, 霤聲轟隆隆, 警鐘又巨縮, 嚇到我瑟縮入細媽懷中.
媽咪望街上大塞車, 原來係渠道排洪來不及, 街遁變了河道, 好多車都死火拋錨, 交通膠水碼四處飛. 年年都發生, 今次特別嚴重.


 好彩, 今日無乜影響, 只係雲層更厚, 太陽敵不過厚雲.

所以, 今早行得比昨日舒服.

婆婆, 醒神下啦, 向早餐邁進.

在翠榕橋, 婆婆發現了一條蛇盤在河邊一棵樹曬太陽.

唔夠三呎, 疑似是蟒蛇, 蟒蛇是無毒的, 媽咪叫婆婆唔好嘈, 以免有其他人發現, 條蛇會有危險.

因為厚雲, 我地今日過對岸, 又準備來回行晒四條橋.

厚雲下, 風繼續吹, 如果係全日都係咁天氣,我地行山活動就可以開始.

但清涼天氣, 都係維持在早上 9 點前.

下星期又有雨, 相信要到10月尾, 先可以行起步禮.

今日呢度無大媽開行音響跳大媽舞, 耳仔寧靜多.

我衝過沙燕橋, 已經轉入隧道, 又俾大細媽叫回頭.

佢地話 8:14am太早, 要起碼行夠兩個半鐘喎.

一於急步快行.

婆婆又 hea了.

唔理佢, 佢都識路啦.

遲些是冬季, 已經有侯鳥開始南下過冬.

我就等待清爽秋天來臨.

今年行山日子因天氣炎熱, 相應縮短.

但唔行山, 我都無減少出動, 而且仲多了陪食機會.

雖然現在屋企附近豪宅食肆露天位置, 我唔入得, 但只要呢度都無問題, 我地都樂意.
媽咪, 唔好搞咁多, 快幫我開餐.

沒有留言:

張貼留言