2015年9月28日

150928中秋後

細媽半夜叫我過大媽房. 就係咁, 無我呢個鬧鐘, 今早, 細媽懶床, 險些趕唔到頭車.
頭車又剛好遲左來, 起步又遲了些.


太陽可能又懶床, 我地起步, 仲未在山邊冒起.

咦, 有異光.

女婆山上, 有金光呀.

又再多些.

太陽伯伯終於肯出來.

昨日無出外見大月亮, 今早就望太陽出來代替.

昨日一直都厚雲, 今日就天清, 感覺溫度高了.

對面好曬呢.

都係維持返在呢邊行.

天氣無所適從, 往年都可以揀短程行山, 今年三日中秋假期, 我都係來沙田晨運.

但我好開心呀, 因為可以見到街坊朋友仔.

又唔會俾陽光曬親, 我好滿意日日行.

今日天色幾藍.

每次來到打咭位, 特別開心.

因為, 我可以自主跑去食堂, 唔駛埋媽咪.

衝呀, 否則曬傻, 仲可以無位.

今日改坐另一個唔曬, 又有風扇同風機吹到的好位, 睇我幾滿意樣就知.

沒有留言:

張貼留言