2015年9月20日

150920破曉時份

今晨, 照舊趕上頭班車.


秋來了, 太陽遲左起來, 今日06:11am 日出, 我地 06:25am起步, 太陽都未升得好高.

無陽光, 光線藍暗.

細媽話唔好太 hea, 驚太陽升高少, 我會熱.

6:52am, 太陽終於在女婆坳升起, 但比上星期遲左成 7-8分鐘.

出到城河畔.

我地可以遇返桃桃, 成個幾月無見了.

細媽又問想點行, 其實佢預左啦.

厚雲的早上, 我先會行來呢邊划艇會打咭.

我兩婆孫都有氣有力, 當然要行多D.

途中要休息, 唔好一口氣直衝.

樹蔭底就快步點, 否則消耗唔到卡路厘.

對面係沙角邨喎.

趕過去, 就可以食早上些.


細媽 : 喂, 未夠鐘, 未行夠, 唔食住呀.

要就媽咪, 又係要兜多陣.

回頭了, 今次應該夠時間.

一次遇齊幾個朋友仔, 烏冬, 我叫下你, 做乜跳上花槽.

細媽話都係過多兩次橋, 行多D, 又消耗多些熱量, 一陣食返個早餐, 少些罪惡感喎.

係佢先覺有罪惡感, 多多雞乾, 我都食得落.

又再過沙燕橋, 今次仲唔係咪.

嘩, 無左厚雲, 曬屎了.

好o野, 今日雖然霸唔到風口位, 原來離多砍張檯, 吹來都好舒服, 我又準備開餐啦.

沒有留言:

張貼留言