2014年9月28日

140928操後閒休

我知今早又出動, 早起身都無問題, 但昨日開始練腳力, 弱兵媽咪起身時, 小腿仲有些酸軟, 我就好好精神.

細媽怕我同婆婆年紀大了, 都係一日長程, 一日閒遊, 而且仲係午間仍熱, 都係來獅子會轉一轉算.


有朋友仔呀.

哎呀, 佢原來好早來, 爸媽叫佢跟住返屋企.

我惟有自己玩.




小紅花開, 但今年好似遲左.


如果現在係初冬, 太陽照在身, 一定好舒服, 但呢刻又幾熱.

昨日同大姨媽行城門水塘, 見好多粉紅小花, 花芯突出, 原來獅子會都有, 仲有藥用價值.

狗腳跡, 又名梵天花, 但點望都唔似狗仔腳印.

又灑水, 又見彩虹.


我呢刻都好好精力.

行左個半鐘, 去到涼亭, 我感覺想搵周公, 堅拎上私家睡房.


但係私家房無涼氣, 頂唔順, 都石櫈涼好多.

叉左少少電, 又跑過.



傻傻下, 又兩個鐘.

好熱, 在樹蔭下先得.

今日微風咋.

細媽話夠皮, 都係返屋企, 仲要係走捷徑出大路.

平時, 媽咪好少入鏡, 佢突然想起, 無自拍神器下, 夠唔夠手長呢 ? 又得喎, 以後要影多D.


2 則留言: