2014年9月9日

140909獅洛樂

雖然昨晚賞月夜歸遲瞓, 但今日係公眾假期, 點可以錯過.

我一抵埗, 整頓好, 已經好熟路行去楓香樹下.



我地未到七點九就到, 雖則假期, 仍有街坊晨運客來.

原本媽咪想去其他地方, 但高溫令佢打消念頭, 僅係以我為先, 考慮我頂唔頂得到啦.

成日來, 竟然發現有另一棵柿樹, 仲長出柿子.

可能有得玩, 早起都未覺有睡意.

始終係中秋, 陽光比早前少了一點霸道.



行得幾輕鬆.


又去另一處.






兜左幾轉, 不如去另一個位睇下.

我地去鳥語花香, 蓮花池已經剪了亂草, 另一池應該好快種返睡蓮.


下次再來睇下.

今日假期, 竟然無乜遊客來, 蜥蜴都可以安心出來曬太陽, 唔怕受騷擾.

除左我有雞乾作早餐, 全家都未食早餐喎.

快十一點, 都係走了, 急急往西貢市中心醫肚, 否則細媽無力抱我.

3 則留言: