2014年9月27日

140927與大姨媽練腳力

秋來了, 要練返下腳力, 今日有大姨媽陪埋一齊, 我地慢活行, 選擇由城門水塘燒烤場起步, 行車路往大埔.

嘩, 今日真好天, 但似無乜風.



Hea左成個暑假, 唔可以一下子上針山同草山呀, 畔塘徑起步.

有大姨媽, 佢會帶我地入一些平時我地唔注意的地方, 呢個小瀑布, 好多附近街坊來取山水.

好彩識揀.

無乜風下, 早出發, 陽光仲係被山擋了.

全日最辛苦一段, 上大斜.

事關太耐無行, 大姨媽又剛在外地比賽返來, 全家唔急行.

平時, 媽咪少影馬騮, 今日見一獨行肥俠行來, 媽咪先影咋.

大姨媽行去觀景亭, 我地咪等下佢, 隻肥馬騮上來坐陪婆婆坐, 難得近距, 同婆婆影返張相先.

行到與緩跑徑交接位時.

原來附近有條小徑, 可以接去鉛鑛坳, 我同媽咪跟大姨媽探了少少路, 今日無心理準備, 遲些先.

我今日又八卦, 捐左入渠道, 點知俾樹籐click住, 唔出唔入, 要大細媽幫我整斷樹枝先解圍.

今日又落來白千層林, 好曬.

都係樹蔭好.

行左三分一咋.

途中, 我見水就去浸下, 舒服服.

呢個季節, 好多呢些藍花開.


大自然真係靚, 我地抬頭望高高大樹都有排望.

又到分岔位, 另一種粉紅花花, 都隨處有.

一大片厚黑灰雲, 剛好擋了陽光.

小休勝地 - 鉛鑛坳

本來無牛, 但有行山人士話聽到有人聲叫了一下 "Help", 之後無再第二聲, 於是召來警察及消防車同救護車, 嚇到所有牛走晒來.


我地走時, 都無任何消息係咪有人有意外, 希望係無事發生.

草山腳下, 我地會來探你.

我地又慢慢行去大埔滘.


我今日特別多同大姨媽合照.

行行下, 大姨媽發現隻BB蜥.

真係好細.

係我年紀大左, 定係太耐無行, 我曾要求上細媽號私家車, 行左一段, 回復體力, 又自己行返.

又分岔位, 四位女子商量行邊都傾左好耐, 大姨媽話去大埔墟.

有另一條路經測量點去大埔公路, 本來媽咪都想試下.

最後都無呀.

落到車路, 有車來往, 我都係上私家車安全.
今日秋釆長征十三公里, 夠了, 媽咪小腿竟然想抽筋, 都係唔可以急呢.

1 則留言: