2014年9月8日

140908中秋人月兩圓

今晚中秋, 難得大姨媽有興致, 我地約埋出來食飯過節.
有我當然只可去大排檔, 但檔主安排左個冷氣出風位俾我, 好體貼.


今日多了人, 僅係食好D.

仲有個明爐魚, 但當來齊時, 媽咪已經掛住食, 都無影相.

我地出來時, 都仲落左陣雨, 當我地起行準備賞月時, 天色明亮, 大大個圓月已升上半空, 天公造美呀.

我見到大姨媽同二位表姐陪行, 好開心, 大姨媽都話感覺到我笑容滿面.

雖然未到月當空, 都足夠.

全家健康又開心, 仲有大舅父在 Whatsapp齊齊祝賀節日, 如果大舅父佢地來埋更好, 可惜佢地住太遠, 唔方便.

我平時唔太愛黑行, 仲差不多時暗就想返屋佐, 但今日係例如.

難得全女班陪我, 希望大姨丈唔駛做會務, 有空又來埋啦.

4 則留言:

  1. 咁同屋企人陪洛婆婆做節, 開心晒 ^^
    洛婆婆 , 中秋節快樂啊 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 洛洛: 係呀, 連我都乖乖坐, 一齊開心食, 當然我係食雞乾:P

      刪除
  2. 一家人一齊食飯己經好開心啦

    回覆刪除