2014年9月8日

140908中秋快樂

每年中秋將至時, 細媽一定唔會忘記, 但近年佢太忙了, 無再開工場整多些月餅送俾朋友仔.

好彩, 佢點都抽少少時間, 我同嘆嘆兩兄妹又有食神喇.

金光閃字, 仲係我至愛薯蓉雞脾餡, 仲有南瓜素蛋黃.



佢話已工多藝熟, 唔駛預習, 即整即出字.

係o架, 連咀刁的兩兄妹都超愛, 我俾足 100分細媽, 中秋節快樂.



2 則留言:

  1. 細媽出品 , 必無甩拖啦 hehehee
    d 字好突出啊, 我整到d 字好濛成日黏住係個模到 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢今年都無練下就整, 我見咁靚, 都覺神奇, 佢話自己天份夠 XD

      刪除