2014年7月13日

靈異事件之叫西瓜

未到舊曆七月, 靈異事件提早發生在我地身上.

七月一日晨運, 細媽幫我戴好太陽帽, 用好耐無用的西瓜髮夾, 夾好髮辮, 準備由小瀝源起步時, 我未落地, 即時下起大雨, 我地快步行入橋底避雨, 當時仲見西瓜夾呀.
未行得, 我咪周圍行下o羅, 唔知幾時, 媽咪發現個西瓜夾唔見左, 好難買返呀.
佢周圍搵, 又捐棄置櫃底, 草叢, 河邊, 圍欄, 樓梯, 重複又重複, 搵左6-7次, 都係望唔到, 惟有放棄.



今日在橋底起步, 媽咪又想起西瓜夾, 於是細媽用盛盛平時叫佢o既語氣講 : 西瓜, 西瓜, 西瓜.


當一叫完, 細媽在叫的位置向圍欄外一望, 靈異事件出現.....
西瓜夾出現在我地眼前, 呢個位置, 媽咪在細媽未叫西瓜時, 上次同今日重複搵過, 細媽當時都有搵呀, 想唔到叫完就出現, 唔通有鬼掩眼


西瓜夾經過在外風吹雨打, 無污糟, 只係濕左咋, 好邪呀

4 則留言: