2014年7月13日

140713大驟雨後的晨操

連月暴雨毀14條行山徑, 包括我地常去大浪灣遠足徑, 

昨晚臨瞓又來傾盆大雨, 細媽又問媽咪點打算, 佢都啞口無言....想唔到清晨無雨, 太陽未出來, 細媽已起身打點, 未夠 5 點半, 叫埋婆婆及媽咪盡快梳洗換衫.
今日比昨日更早, 日出 05:47am, 我地 5:55am 已經等第一班車, 街燈仍未熄.

婆婆起步又手郁郁晨運.


咦, 螳螂功, 婆婆唔通學佢 ?


晨早空氣好, 特別多晨運街坊, 又見呢位朋友仔猛同我打招呼.


太陽又被厚雲擋.

太陽, 唔好出來住.

媽咪話佢細時, 家四周, 公園及山野都有好多怕羞草, 近呢十年, 險絕跡市區.

當快到石門馬鐵橋底, 見有雨正迎面而來, 我地在橋底暫避, 好彩無堅持行, 又係傾盆大驟雨呀.

雨後, 遠處藍天出來, 我繼續我晨操.

到城河畔都係 7 點半咋.

媽咪覺肚餓, 但未食得早餐喎, 行遠D先.

媽咪 : 雖然返去沖涼, 但唔駛跳上花槽玩卦

我無掘泥呀

本來, 細媽諗去個新地方行同食早餐, 但時晴時雨, 唔搏.

仲未夠 8 點半, 但都到此止步, 唔過沙燕橋, 因今日對岸會有太陽斜射機會大.

好, 回頭了.

見時間仲早, 仲想行遠些, 先再折返去沙角邨, 但太陽越升越高, 高樓再難擋住陽光, 太熱, 大細媽唔想我熱親, 都係結束今日晨操, 去食早餐.

來到大排檔, 又俾我地坐到涼風機位, 有涼風吹, 暑氣消.

熱帶風暴威馬遜又成形, 下周末會影響廣東或廣西一帶, 時間尚早, 風向難料, 但肯定係下星期初幾日會悶熱, 周末天氣會差, 星期六係細媽長週, 媽咪話會密切留意風動向呀.

2 則留言:

  1. 好早啊你地@@ 不過唔早真係好熱就真ge =.=" 好彩你地一家起到身 ^^

    回覆刪除