2014年7月19日

140719風雨後的黃昏洛

半夜, 天文台已除下所有風球警報, 但清早仍有陣陣驟雨呀.
細媽又要返工, 佢收工時, 見出猛太陽, 又打算安排同我行黃昏呀.
近排真係太熱, 早上都可以有成30度, 前幾日, 有一位退休人士在早上7 點都中暑出事, 所以, 我地拖到下午 5 點多先出門, 起步時都快17:45pm, 厚雲下, 剛剛好.

在家呆左 5 日呀, 我期待左今日好耐.


開心真係由心笑出來.

但近黃昏時, 蚊又多左, 大細媽同婆婆, 一路行, 一路拍蚊, 佢地叫我快快行離小瀝源河喎.

到城河畔, 多數無晒蚊, 媽咪話好彩蚊只咬佢地, 無咬我. 細媽有兩條大肉腿, 蚊僅係唔揀多毛來咬啦


婆婆都係精神爽利, 因為我地全家有午睡lor.

太陽已落山, 唔駛戴太陽帽喇.

到沙角邨隧道口, 細媽問食飯未, 我決定拉大隊去飯堂, 剛飯來時, 大雨就來, 我決定係咪好英明呢

2 則留言: