2014年7月26日

140726晨運樂

天氣不穩的炎夏, 我地又晨早出動, 一出門又灑雨, 但明明見藍天呀.

到左小瀝源, 雨都停了.


雨只係局部地區, 呢帶唔算好算, 厚雲又出來幫手擋陽光.

厚雲剛好遮掩太陽.

咁我就行得暢快呀.

媽咪見近排都係來城河, 張張相都差唔多, 今日玩下特效喎, 模型效果好鮮艷.

魚眼鏡顯得我腳仲短.

唔止, 仲變左大頭洛.

正常版, 在陰天下又失色.

海報........嘩, 好藍綠呀.

海報版的城河畔, 我笑容最出色.

轉個姿勢, 模型版又幾好.

魚眼又令我變肥仔, 細媽會誤會我又肥左, 要我減磅呀.

另一效果, 令婆婆高左瘦左, 我就又肥又矮

媽咪 : 地盤工地免進, 你又偷雞

最多出返來o羅, 咁早, 無人發現卦.

行左兩個多鐘, 突然又來場大驟雨, 我地在樹底下避雨, 停完又起步.

加左味精的相, 仲覺怪怪.

Lomo 效果, 得意咩

媽咪都係愛模型下的我, 金色多左會靚仔D喎

雨雖停, 媽咪個五臟廟就唔停叫, 快快行去食早餐先.

今日驟雨對我地好好, 起步停雨, 行夠先灑陣雨, 當食緊早餐時, 又落起大雨, 食完又停雨, 回家車途又落, 落車又停, 返到屋企又落, 仲要雷聲在頭頂, 好彩我已經梳洗好, 細媽抱我上床, 又齊齊同周公子傾心事

沒有留言:

張貼留言