2014年7月6日

140706熱加雨在獅子會

昨晚行完黃昏遊, 大細媽猛問我, 今日行晨運定係瞓多陣去獅子會掘泥, 我諗左成晚, 今朝 5 點左右叫醒細媽, 點知佢唔願起身, 原來佢地昨晚商量左, 等媽咪瞓多少少時間, 佢地又唔話我知.
我好順得人, 去獅子會都好呀.

哈哈, 我今日唔去沿大路入, 我轉左入捷徑入標本林, 婆婆都要學我, 但佢跨欄入


到獅子會都係 7:45am, 日升已兩小時, 但四處有高樹,  剛好擋了陽光.

平時行完其他地方先來標本林, 我今日揸主意, 行呢度先.



好, 去另一處.

去楓香樹底跑兩跑.

我地又在涼亭坐乘涼, 但今日多了細蚊子, 咬到大細媽成腳痕.

Hi, 街坊, 你好, 第一次見喎.

最終, 大細媽頂唔順蚊痕, 我地又周圍逛下先.

又另一個亭, 襯時間仲早, 又坐下先.


媽咪叫婆婆笑, 本來佢笑得好拘束, 媽咪叫佢叉腰向後, 婆婆即自然大笑

咦, 呢個水坑無水o既

雲厚左呀.

媽咪, 我變左長脷 B 呀.

媽咪見我熱, 帶我去淋濕全身, 即時醒神.

似落雨, 婆婆快回涼亭避雨呀.
婆婆返來, 雨勢漸大, 我地在涼亭避雨, 仲享受雨帶來的涼風.

雨停後, 我又周圍行, 行攰了, 又回楓香樹涼亭, 全家休息大休, 仲齊齊半夢半醒在夢鄉, 我都夢到唔識醒.

Hea 了有成半個鐘, 突然有幾個人來涼亭, 我地都嘈醒左, 點知人越來越多, 成幾十人, 仲抬了好多樽裝水, 好多盤大鐵蒸盤食物, 仲有好多大保溫箱來, 又結他又鼓, 原來佢地約埋搞活動.
嘩, 人頭湧湧, 我地無法停係度瞓, 好似被迫遷咁
局住又行去另一度, 傻傻下, 又來左 4 個鐘, 我計過, 行去市中心, 剛好夠鐘食飯, 咪叫媽咪走o羅.
咁熱, 我當然坐人力私家車, 司機細媽會載我去目的地.

為左令我同婆婆能舒適, 我地又上樓呀.

上星期來, 大細媽知道, 可以請姐姐在飲品上寫字, 大細媽各人叫一杯凍啡, 請姐姐每杯寫上"LOK", 咁兩杯就係 LOK LOK
點知姐姐誤會我個名, 佢將其中一杯寫中文, 洛變樂

媽咪話即是快樂洛洛呀

咖啡同午餐, 我都唔食得, 溫度咁舒適, 都係同周公傾一陣好過

1 則留言: