2014年5月24日

140524城門河畔後拜公公

炎夏來臨, 加上又常有驟雨, 都諗唔到去邊, 咪早早又來小瀝源啦.

話有雨, 但好藍喎.


昨晚肯定好大雨, 路旁仍有水漬.

龍船花開, 端午節快來.


咁早已經熱, 行黃昏又怕有多蚊.

好彩, 有樹蔭位, 有涼陣陣石櫈.

但細媽話俾野圍攻咬, 唔肯多留.

傻傻下, 又行出到城門河畔.

媽咪, 我夠鐘食早餐, please.....

肚仔唔餓, 先有力行.


樹大好遮蔭, 我話矮樹都一樣.

捐入去, 好涼爽呀.

行呢度, 旁邊無單車.

只有花槽, 無山行, 我輕巧上落, 當鍛鍊體力.




媽咪 : 黃家洛, 做乜行出欄外, 危險呀.

係咩, 條路好闊喎, 但你地叫我入返來, 我就下你地啦.

搭順風車好多, 搭順風船, 呢度都常見.

白露由一條橋, 搭往另一條橋, 佢有無俾船費呢?

我都想試下, 但媽咪話果艘係清潔船, 應該唔載人同狗.

大細媽, 咁我地遲些搵個好日, 搵船搭下.

細媽 : o下......

今日早出來, 又要就媽咪可以食飯時間, 我地今日先去划艇會打咭先.

雖然, 太陽俾厚雲遮, 但我都覺唔係涼.

到運動場外帳篷休息下, 降溫先再行.

媽咪無聊, 又玩魚眼大頭仔.

佢終於摸到模型效果, 僅係搵我試.

又真係幾得意.

突然, 媽咪發現遠處有隻初生之犢, 旁邊似係佢父母, 傻瓜長鏡, 剛好用著.


時間差不多, 要行, 否則又太遲食飯.


打咭.

回程時, 行到沙燕橋, 接近下午一點, 我唔想行了, 細媽叫我上車, 等佢車我去食堂.

行去沙角村途中, 抬頭一望, 紅藍綠光三原色.

媽咪至愛, 我當然又係扮毛豆啦.

食飽飽, 太熱了, 準備坐的士, 早些回家休息, 點止在龍翔道要轉線時, 媽咪突然想起, 清明時話去拜公公, 因天氣不穩, 仲未去, 既然咁早, 立刻叫的士司機叔叔轉另一線,有心唔太遲.
當見公公個位, 個小花瓶竟然甩左出來, 我地要搵材料, 遲些再幫公公個花瓶修整先.

1 則留言:

  1. 天, 樹, 紅花 + 洛好美啊, 仲要無背光, 令到洛洛黑面 , 勁呀!!

    回覆刪除