2014年5月17日

140517驟雨黃昏城河畔

又係細媽長週, 媽咪同我瞓到十點半, 點知媽咪食完早餐, 又上網開工, 我就在佢旁邊悶爆.
我知媽咪都想等細媽返來, 同我出去, 但天氣又時晴會熱, 時驟雨, 一落又急, 但又走得快.
終於等到細媽收工, 原來佢都想同我行黃昏, 避開下午悶熱天.

本來在家係愁眉苦臉, 一到小瀝源, 即變臉, 你地話我變臉技術好好呢


好耐是退潮咁勁.

媽咪打算聽日玩定洗白白, 又想我開心.

由得我踏水, 幾爽呢.


退左咁多水, 唔知平時見的魚魚, 游左去邊呢

快夕陽西下, 雖然無橙黃, 只有灰藍, 但倒影都好靚.

又灑陣雨, 其實都有點悶焗.


入樹叢避下, 媽咪又話我掘泥, 算啦, 掘兩下


見河底, 白鷺大踏步.


咁又行左兩個鐘, 滿足晒.

夠鐘食晚飯.

上星期日母親節, 無同婆婆食大餐, 今日炒幾味小菜補返, 婆婆, 我地全家簡簡單單, 係咪好開心呢
夜了, 返家了, 希望明早, 天氣許可, 又再出動

沒有留言:

張貼留言