2014年2月1日

140201初二戲後獅子會

行完大運翌日點好, 僅係睇新春賀歲片, 大姨媽一家都有興趣, 齊齊係 3D西遊記, 我唔識欣賞, 繼續在袋休息.

原計劃係睇完戲, 全家移去獅子會Hea 下, 點知女人聚埋就shopping, 二個表姊都有大收穫, 我戇居居等.
好彩都如我所願.


因為遲左, 大姨媽到超級市場買左蛋糕同麵包來野餐.

佢地食, 我就周圍自己玩.

上星期見桃花開, 一於去睇下開晒來先.

今日除左膠帶, 可以入內賞花.




婆婆最愛與花合照呀.

今日都見有梅花, 但馬草壟的梅花更靚.

我又係踏上地就自由奔放, 大姨媽都話見我笑容滿面.


只係唔願停低俾媽咪影.

我會停, 當玩夠呼會lor.

夕陽斜照時.

我都開始攰, 我又上返細媽號私家車, 全家又去西貢市中心, 搵埋食先回家.

2 則留言: